četrtek, 1. december 2016

DECEMBER PHOTO CHALLENGE

Pozdravljene knjigoljubke in knjigoljubci!
Prišel je veseli december, ki je moj najlepši mesec. 

Na moji Facebook strani Knjigoljubka poteka izziv DECEMBER PHOTO CHALLENGE. 

Si upate z mano v izziv??

Vsak dan v decembru objavite sliko na temo, ki so zapisane na spodnji sliki. Poleg te mora biti na sliki še knjiga. Pod sliko označite mene @knjigoljubka (zato, da sliko lahko vidim) in dodate še oznako #decemberphotochallenge. 

Prvi teden januarja bom dva sodelujoča nagradila. Prvega bom izbrala sama in sicer tisto sliko, ki mi bo najbolj všeč. Drugega pa bom izžrebala. Če sodelujete vsak dan, se vsak dan uvrstite v žreb, če pa sodelujete samo enkrat, se samo enkrat uvrstite v žreb. Večkrat sodelujete, več možnosti imate za nagrado. Nagrade zaenkrat ostanejo skrivnost, izdam le to, da so knjižne. Zraven pa bo še presenečenje.😉😍




Januarja bom pripravila tudi zaključno objavo o izzivu. V njej bo tudi vseh mojih 31 fotografij. Našli pa jih boste tudi na moji facebook strani ali na facebook-u pod oznako #decemberphotochallenge.

No pa začnimo!
Veseli pozdrav od Knjigoljubke

Ni komentarjev:

Objavite komentar