ponedeljek, 16. januar 2017

MEDENI TEDNI

Originalen naslov: Honeymoon
Avtor: James Patterson, Howard Roughan
Prevod: Medeni tedni
Zbirka: Honeymoon - 1. del
Založba: Miš 2006 (380 strani, trda vezava)
Prevedla: Tanja Njivar
Ocena: 3,5 ★★★
Kategorija: kriminalka (crime), triler (thriller), romantika (romance), misterij (mystery)
Glavni liki: Nora Sinclair, John O'Hara
Kraj dogajanja: ZDA

GOODREADS





OPIS

Nora Sinclair, uspešna notranja oblikovalka in izjemno privlačna ženska s prefinjenim okusom, je strup za moške. Njene strastne ljubezenske zveze se zdijo popolne. Toda stvari niso vedno takšne, kot se zdijo. Medeni tedni se včasih končajo, še preden se sploh začnejo. Nori prekriža pot moški, ki je drugačen. Skrivnosten a vendar popoln. Kot ona sama. Dovolj zanimiv in nečimrn, da v njej zbudi čustva...in spremeni njene načrte.

Ljubezenski kriminalni romana enega vodilnih svetovnih avtorjev uspešnic Jamesa Pattersona. Roman, ki skriva več, kot je moč čutiti.




MNENJE IN VTISI

Pričakovala sem drugačno zgodbo. Vendar me je tudi ta očarala. 
Nora Sinclair je enkraten lik. Strupena ženska, skrivnostna ženska...vendar jo počasi spoznavaš skozi roman. Osvaja moške, jih zapelje, jih čisto zmeša... Mislijo samo na njo... Nato pa jih ubije in okrade. Njene žrtve so sami bogataši oz. milijarderji (al kako se temu reče😊).
Kriminalka je super napisana, lahko berljiva. Je tudi lahko čtivo za na plažo. Tudi jaz sem jo brala poleti na plaži. In prav prijetno je bilo prebirat Norine dogodivščine. Proti koncu sem bila že na agentovi strani, ker mi je Nora postajala čedalje bolj strašljiva.😊Knjigo sem prebrala zelo hitro.


Nora je predstavljena kot profesionalna morilka. Hitro padeš v njen lik. Motilo me je edino to, da sem že med branjem tekočega poglavja, ugotovila kaj se bo zgodilo v naslednjem poglavju. Zato je tudi ocena samo 3,5.
Noro zasleduje agent FBI pod krinko. Hoče razkrinkati njene umore. Vendar ne uspeva ravno. Tudi njega zaslepi njena zapeljivost in seksapilnost. Ne more se ji upreti in konča v njeni postelji. Da vam vsega ne izdam...
Poglavja so kratka, pripovedovalcev je več. Motilo me je agentovo opisovanje drugega primera. Tam sem se malo težje vživela in nisem takoj ugotovila, da je to njegova druga krinka. Nekako mi ni šel zraven v Norino zgodbo. 
Roman ima romantične in kriminalne scene. Nekaj je tudi humorja in erotike. Mislim, da se v tej knjigi najde za vsakogar nekaj.


ODLOMEK


AVTOR

JAMES PATTERSON sodi med najbolj priljubljene pisatelje na svetu. Napisal je mnogo odličnih kriminalnih romanov, ki so največje uspešnice. Po nekaterih so bili posneti tudi filmi. Patterson pa tudi uspešno vodi eno od velikih oglaševalnih agencij.

HOWARD ROUGHAN je predstavnik mlajše generacije pisateljev. Piše kriminalne romane.



Ste že prebrali knjigo? Kaj mislite o Nori?
Scary pozdrav od Knjigoljubke Maje

Ni komentarjev:

Objavite komentar