torek, 21. februar 2017

PODREJENA


Originalen naslov: The submissive
Avtor: Tara Sue Me
Prevod: Podrejena
Zbirka: The submissive - 1. del
Založba: Učila international 2014 (307 strani, trda vezava)
Prevedla: Petra Brecelj
Ocena: 5 ★★★
Kategorija: romantika (romance), erotika (erotica), sodobni roman (contemporary)
Glavni liki: Abigail King, Nathaniel West
Kraj dogajanja: New York

GOODREADS






OPIS

Prvi roman zapeljive in škandalozne trilogije Tare Sue Me, ki je začarala milijone...

Ves New York pozna Nathaniela Westa kot uspešnega in čednega direktorja podjetja West Industries, vendar Abby ve, da je še mnogo več: je zapeljiv in izurjen dom, ki išče novo podrejeno. Goreče si želi izkusiti svet užitka, ki presega meje njenega preprostega življenja knjižničarke, zato se Abby ponudi Nathanielu, da bi izpolnila svoja najbolj skrita hrepenenja.

Potem, ko z gospodarjem preživi en sam konec tedna, Abby ve, da potrebuje več, in se povsem pokori Nathanielovi volji. A kljub temu, da se Nathaniel naslanja nad Abbyjinim voljnim duhom, Nathaniel, vedno skrit za pravili, ostane hladen in odtujen.

Ko Abby zapade globlje v njegov mamljivi svet moči in strasti, da je Nathanielovo srce izven njenega dosega- in da svojega ne more več rešiti...





MNENJE IN VTISI

WOW! Knjiga je čudovita. Čisto me je prevzela. Brati sem začela popoldne proti večeru, nadaljevala ponoči. Kar nisem in nisem mogla nehat. To je knjiga pri kateri se ne moreš ustaviti. Želiš si nadaljevati. Moraš nadaljevati, ker je enostavno ne moreš dati iz rok.

Če si za sodobne erotične romance, je knjiga idealna zate. Seksualnih scen je ogromno. Okoli tega se vse vrti. Abigail se prijavi za podrejeno domu Nathanielu. oba sta se že poznala in imela določene fantazije o drug drugemu. Vendar si tega ne izdata. Njuna zgodba se začne vsak petek ob šestih popoldan in konča v nedeljo ob treh. Nathaniel se zaveda, da je Abigail začetnica in začenja z njo počasi. Zgodbo spoznamo skozi Abbyjine oči, ki si že takoj na začetku prizna, da do Nathaniela nekaj čuti. Gre za veliko več, kot samo telesno privlačnost.



Knjiga je podobna Petdesetim odtenkom, a hkrati tako različna. Kdor je prebral obe, ve kaj mislim. Tako podobnosti kot razlike so očitne. Vendar so karakterji likov zelo drugačni. Obe knjigi sta mi odlični. Težko se odločim, katera je boljša. Priznam, da mi je všeč lik nedolžne Anastasije pri Petdesetih odtenkih veliko bolj. Ona se spusti v odnos s Christianom, čeprav ne ve točno v kaj se spušča. Abigail pa se je pozanimala o BDSM odnosu, ve kako poteka in si ga želi. Tako močno, da se mu sama ponudi.



Oba lika sta všečna. V oba se z lahkoto vživiš. Vidi se, da je Nathaniel tudi romantik. Čeprav poskuša to skriti. Izda se z vrtnico. In potem to potrdi s citati iz ljubezenskih klasikov kot sta Jane Austen in William Shakespeare. Glede na to, da je Abigail knjižničarka, Nathaniel točno ve, kako jo očarati. Čisto je navdušena. Tudi jaz sem😍 Dvomim, da bi danes kakšen fant recitiral Shakespeara svoji punci. Čeprav bi bilo zelo lepo. Natahanielu se opazi, da se zaljublja v Abigail, čeprav se dela hladno. Vendar mu ta hladen odnos ne uspeva tako. 



Zgodbo sem hitro prebrala in si želela še. Zato sem takoj vzela v roke 2. del. Ko se bom odločila, da jo preberem ponovno, jo bom zagotovo v angleščini. Verjamem, da je v originalu še boljša. In imam spet novo knjigo na polici mojih priljubljenih knjig. V objavi pa vidite tudi citate iz knjige.

Me je pa knjiga tudi nasmejala. Abby je imela kar smešne izjave in misli. Najbolj sem se nasmejala odlomku, ko Nathaniel prizna, da ima težavo z izražanjem čustev. Seveda je Abby to že veliko prej ugotovila. Takoj, ko ji prizna, se v njene misli prikrade stavek: Odkritje stoletja, Sherlock. 😊 Me prav zanima kaj bi bilo, če bi stavek izgovorila naglas. Kako bi reagiral in komentiral Nathaniel? Tara odgovor prosim.




AVTOR


TARA SUE ME je avtorica, ki je na lestvici najbolj prodajanih knjig New York Times Bestseller. pri dvajsetih je napisala svojo prvo knjigo. poleg družine, ji družbo delata še dva psa in mačka.




Ste že prebrali kakšno Tarino knjigo?
Love you all, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar