petek, 12. maj 2017

SEXZNAM

Originalen naslov: The list
Avtor: Joanna Bolouri
Prevod: seXznam
Založba: Kiroja d.o.o. 2015 (443 strani, trda vezava)
Prevedla: Lidija Kreft
Ocena: 3,5 
Kategorija: ženski roman (womens fiction), romantika (romance)
Glavni liki: Phoebe, Oliver, Lucy, Hazel, Frank, Alex...
Kraj dogajanja: Združeno kraljestvo

GOODREADS








OPIS

Phoebe Henderson je morda res samska, a to ni nekaj, kar bi jo osrečevalo. Minilo je eno leto, odkar je svojega fanta Alexa našla v postelji z drugo, in niti številne steklenice vina in neštete ure analiziranj njunega razmerja z najboljšo prijateljico Lucy niso ničesar spremenile. Soočena z novim letom brez nove ljubezni se Phoebe odloči, da bo poiskala drugačno rešitev.

Seznam: deset stvari, ki si jih je v postelji vedno želela preizkusiti, toda nikoli ni imela priložnosti (ali poguma!). Seznam želja med rjuhami. Eno leto užitkov brez obveznosti.

Preprosto kajne? Prištejte vsiljive sodelavce, prijatelje z ugodnostmi, pustolovščine v naravi in morda celo pravo ljubezen in Phoebe bo imela polne roke dela.




MNENJE IN VTISI

Po naslovu in opisu sem pričakovala čisto drugo zgodbo. Malo sem bila razočarana. Knjiga mi je bila zelo smešna, res sem se nasmejala ob prebiranju😃 Ravno zato sem jo tudi prebrala do konca in ji dala oceno 3,5.

Gre za dnevnik samske Phoebe. Prevaral jo je fant in po enem letu še vedno misli nanj. Na predlog svoje terapevtke začne pisati dnevnik. Namesto standardnih novoletnih zaobljub, si izbere seksualne zaobljube. V enem letu si bo izboljšala spolno življenje, poizkušala nove izzive, nove partnerje in nehala misliti na bivšega. Sliši se zanimivo. Vendar izpade bolj smešno kot zanimivo. Pri izpolnjevanju seznama ji na pomoč priskoči najboljši prijatelj Oliver. 



V knjigi ne boste našli erotičnih scen. Podan je kakšen stavek in to je vse. Tudi ni romantičnih scen. Beremo Phoebejina razmišljanja in občutke. Lahko bi bila knjiga boljša in bolj dodelana, če bi bili opisani še romantika in erotika. Meni je to manjkalo. Phoebe mi je delovala malce čudna, zmešana ženska, ki ne ve kaj bi počela s svojim življenjem. Ni mi jasno, kako ni ugotovila, da je Oliver zaljubljen vanjo. Že jaz sem med branjem ugotovila veliko prej, preden ji je priznal. HALO! Kam je ženska gledala? Kaj je mislila? OK, to vemo, da je mislila samo na sex. 😊 In Oliver se je delal pogumnega, se sestajal z drugimi... ampak bili so tisti tako očitni trenutki, da si takoj ugotovil, da njemu gre za več kot le sex. Vedno je končal pri njej, večkrat jo je poklical... Že vsi ptički so čivkali, da jo ljubi. Samo ona ni ugotovila. Zato sem bila kar jezna nanjo.



Phoebe mi kot lik ni bila všeč. Oliver mi je bil veliko boljši. Deloval je bolj zrelo od nje. Čeprav je bil v njeni družbi malo zmeden, je to dobro skril pred njo.  Na koncu je itak srečen konec. Kako pa drugače, mora bit! 😊 Avtorica nas do zadnje strani drži v napetosti, da to izvemo.
Če ne bi bila knjiga smešna, je ne bi prebrala do konca. Ne bi vztrajala, ker mi je bila na začetku kar dolgočasna. Mislim, da jo humor reši. Presodite sami. Mogoče pa bo komu bolj všeč. 

AVTOR

JOANNA BOLOURI je angleška pisateljica in blogerka. Piše sodobne in komične romane. Spremljate jo lahko na strani https://joannabolouri.wordpress.com/



Ali radi berete knjige v zapisu dnevnika?
With love, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar