ponedeljek, 10. julij 2017

Film: BREZČASNA ADALINE

Kategorija: drama, romantika, fantazija
Čas trajanja: 1 h 52 min
Igralci: Blake Lively (Adaline), Michiel Huisman (Ellis)
Kraj dogajanja: Amerika
Datum izida: 24. april 2015
Moja ocena: 5 ★★★★★













VSEBINA FILMA

Adaline je mlado dekle, ki doživi prometno nesrečo in od takrat naprej se njeno telo preneha starati. Poroči se, rodi hčerko in živi srečno življenje. Nato postane sumljivo, da vsa ta leta zgleda enako mlada in jo začnejo preganjati oblasti. Odloči se, da se bo selila vsake deset let, prevzela drugo identiteto in spremenila pričesko. Tako živi in potuje po celem svetu. Ko je njena hčerka že upokojena, se vrne nazaj v rojstni kraj. Spozna krasnega fanta Ellisa in si želi z njim preživeti preostanek življenja. Ne želi več bežati. V vseh teh letih se je velikokrat zaljubila in bila nesrečna. Tega ima dovolj.




NAPOVEDNIK






MNENJE IN VTISI

Brezčasna Adaline je eden izmed najlepših filmov kar sem jih pogledala. Prvič sem ga gledala leta 2015, ko je prišel v kinematografe. Nato sem ga pogledala še trikrat, pred nekaj dnevi tretjič. Ker je res odličen in vreden ogleda, vam danes pišem o Adaline in njeni zgodbi.

Izjemna ideja, fantastična zgodba, izvrstna igra, odlični igralci...vse to je potrebno za dober film. In ta vse to ima. Vsaj po mojem mnenju. Vsakič, ko ga pogledam sem čisto prevzeta in polna čustev. Film me je nasmejal in hkrati spravil do solz. Igralci so super odigrali svoje vloge. Blake se je več kot odlično vživela v lik Adaline. Znašla se je v vseh obdobjih in situacijah. Do sedaj me je navdušila v vseh vlogah, ki sem jih videla. Verjetno se jo spomnite iz serije Opravljivka (Gossip girl), kot Sereno van der Woodsen. Zagotovo bom še gledala filme z njo v glavni vlogi. Michiela Huismana pa ste lahko videli v seriji igre prestola (Game of Thrones) v vlodi Daaria Naharis.

Adaline se neha starati in vsa ta leta zgleda enako mlado dekle. Ta pojav je tako dobro razložen, da pomisliš, če bi bilo kaj takega resnično možno. Res enkratna zamisel od ustvarjalcev. Romantična drama na malo drugačen način. 

Res je čudovit film in ga priporočam!

V filmu je tudi veliko lepih citatov o življenju in ljubezni. Nekaj sem jih našla na Pinterestu. Pogledate se jih lahko spodaj.















Kakšno je vaše mnenje o Brezčasni Adeline?
Poletni pozdrav, Knjigoljubka Maja



1 komentar: