sobota, 22. julij 2017

LOST & FOUND

Originalen naslov: Lost & Found 
Avtor: Anna B. Doe
Zbirka: New York Knights #1
Založba: Kindle Edition (e-knjiga, ARC, 592 strani)
Ocena: 5 ★★★★
Kategorija: romantika (romance), novi odrasli (new adult), sodobni roman (contemporary)
Glavni liki: Anabel Majer, William Price, Sienna, J.D.
Kraj dogajanja: New York (ZDA), Zadar (Hrvaška)

GOODREADS








OPIS

Ne vem več kaj si želim početi v svojem življenju. Edina stvar v katero sem prepričana je, da si takega življenja nisem predstavljala. Namesto, da bi poskušala ugotoviti kaj počnem narobe, sem raje pobegnila od tega. Pustila sem se v nevednosti in izbrala pustolovščino. 

Moje ime je Anabel Majer in sem izgubljena.

Imel sem skoraj vse: družino, zdravje, denar, slavo, kariero, ženske. Edina stvar, ki mi je manjkala je Super Bowl prstan. Vsaj tako sem mislil do tiste noči, ki je spremenila vse. Neko noč je v moje življenje vstopila majhna Zvončica in bil sem izgubljen.

Moje ime je William Price in našel sem njo. 

Ona je vse kar si je želel.

On je vse kar je potrebovala.

Kaj se zgodi, ko na koncu potovanja izgubiš več, kot najdeš?


MNENJE IN VTISI

Lost & Found je moja prva ARC (Advanced Reader Copy) knjiga. Pisateljica mi jo je podarila za iskreno mnenje. Anni se iz srca zahvaljujem, ker je knjiga izjemna in je pristala med mojimi najljubšimi romantičnimi zgodbami. Res je enkratna. Prebrala sem jo hitro in po branju še nekaj časa razmišljala o njej.

Knjiga me je vase posrkala že na prvih straneh. Jezik je lahek in hitro berljiv. Ravno pravšnje za poletje. Takoj sta se mi prikupila oba lika. Vanju sem se z lahkoto vživela in resnično uživala v njunih dogodivščinah.

Zgodbo spremljamo skozi oči Anabel in Williama. Anabel je mlada študentka iz Zadra, ki odhaja v Ameriko delat kot varuška au pair. V resnici odhaja zato, da bi našla sama sebe in napisala svojo prvo knjigo. Tam ji pot prekriža postavni ameriški nogometaš William, ki si jo želi in ji to tudi ves čas kaže. Ne želi se zaplesti z njim, ker ve, da se bo mogla vrniti v svojo rojstno državo. Zaradi Williama se popolnoma izgubi.



Knjiga me je pozitivno presenetila. Glede nato, da je pisateljica mlada študentka, nisem pričakovala tako čudovitega dela. Nimam nobenih pripomb. Zgodba mi je enkratna in zanimiva, liki so všečni, razpleti in zapleti odlično opisani. Tudi stranski liki so dobro opredeljeni. Prav vesela sem, da me je avtorica prosila za sodelovanje. Saj sem tako prebrala izjemno knjigo katero bom zagotovo še kdaj. 

Všeč mi je, da se razmerje počasi razvija. Anabel me je malo presenetila. Hotela je biti prijateljica, hotela se je izogibati Williama...vendar ji ni uspevalo. William je bil vsaj ves čas direkten do nje. Mislim, da je ta odnos ravno zaradi Anabel tako zanimiv. Na trenutke ga je zelo zmedla, ker ni vedel kaj naj bi njeno početje pomenilo. To smo ženske😊

William je idealni "book boyfriend" in "Mr. Handsome". Po vrhu vsega pa še kavalir. Rad jo je videl nasmejano, zato ji je ustregel v vsem. William se mi je veliko bolj prikupil kot Anabel. Na koncu sem ji malo zamerila za tisto napako, ki jo je storila. 



Super ideja mi je, da je William dal Anabeli vzdevek Tinkerbell (Zvončica), bilo mi je prav smešno. Včasih sta bila oba malo smešna. Najbolj smešen odlomek je, ko Anabel prvič gleda ameriški nogomet in nima pojma zakaj se sploh gre. S svojimi izjavami nasmeji vse prisotne in tudi bralca.

Pisateljica je hotela s knjigo sporočiti, da se zveze na daljavo lahko obnesejo, če se resnično ljubiš in si zaupaš. Potrebno se je uskladiti in se dogovoriti. Daljava je seveda samo za nekaj časa, potem pa se morata partnerja odločiti kako naprej. Zanimiv primer nam poda malo drugačno romantično zgodbo, kot smo jih navajeni. 

Na koncu knjige nam pisateljica v enem stavku razkrije kaj bo v drugem delu. Komaj čakam na nadaljevanje!

Če ne veste kaj bi brali to poletje, je knjiga Lost & Found idealna. Od danes naprej jo lahko kupite na spodnjih povezavah:
AMAZON US: http://a.co/0psyPYb
AMAZON AU: http://a.co/h1UZrgu
AMAZON CA: http://a.co/ethe581




AVTOR

ANNA B. DOE je neodvisna pisateljica sodobnega romana Lost & Found, ki je prva knjiga v zbirki New York Knights. Je študentka na Univerzi v Zadru na Hrvaškem, kjer študira znanstvene študije in španščino. Ko ne študira, bere knjige, gleda televizijske nanizanke ter potuje po svetu, kjer dela kot au pair varuška. Najraje prebira romantične zgodbe, zato se je odločila, da take tudi ustvari. Trenutno je zaposlena s svojo drugo knjigo v zbirki New York Knights in s prvo knjigo v novi mladinski zbirki. 

Anno lahko najdete na njenih družbenih omrežjih:
EMAIL      FACEBOOK      FACEBOOK GROUP      INSTAGRAM     GOODREADS


Kaj pa vi menite o zvezah na daljavo?
Zaljubljeni pozdrav, Knjigoljubka Maja

2 komentarja:

  1. oooooo, mislim, da je tale knjiga ravnokar pristala na moji must-read listi za poletje :) super objavica <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eva hvala ti za komentar <3 Mislim, da boš uživala v branju.

      Izbriši