četrtek, 8. september 2016

HUDIČEVKA V PRADI

Originalen naslov: The devil wears Prada
Avtor: Lauren Weisberger
Prevod: Hudičevka v Pradi
Založba: Učila International 2008 (461 strani, mehka vezava)
Prevedla: Urška Willewaldt
Ocena: 5 ★★★★★
Kategorija: ženski roman (womens fiction)
Glavni liki: Andrea Sachs, Miranda Priestly, Emily
Kraj dogajanja: New York



OPIS

Ko Andrea prvič stopi v luksuzne prostore revije Runway na Manhattnu, ne ve ničesar. Še nikoli v življenju ni slišala za svetovno znano modno revijo, kaj šele za njeno razvpito urednico Mirando Priestly, katere pomočnica je postala. A že po enem tednu ve preveč.
Ve, da je skrajno žaljivo, če v službi ne nosiš čevljev z najmanj osemcentimetrsko petko. Ve, da si z enainpetdesetimi kilogrami že debel. Ve, da lahko vse - taksi, obiske masažnih salonov, obleke - plačaš s službeno kartico, toda nikoli ne smeš zapustiti svoje pisalne mize ali dovoliti, da se Mirandina kava ohladi. In nikoli ne smeš ignorirati Mirandinega klica, tudi če te zbudi sredi noči.

A čeprav Andrea ve, da je Miranda res šefica iz pekla, verjame, da je to njen veliki met in da bo na koncu ves njen trud poplačan. Pa bo res?

MNENJE IN VTISI

To je ena boljših knjig kar sem jih prebrala!
Dobila sem jo za darilo  od najboljše prijateljice. Moram jo pohvalit, da je dobro izbrala. JUPI!

Andrea se prvič zaposli pri modni reviji kot pomočnica glavne urednice Mirande. Kmalu spozna Mirando do potankosti. Ugoditi mora vsaki njeni prošnji. Kljub temu, da ji ustreže v vsem, s svojo službo ni zadovoljna. Glede na to, da je zaposlena na uredništvu modne revije, se začne tudi oblačiti temu primerno v priznane blagovne znamke.
Na začetku mi knjiga ni bila preveč všeč. Sem že razmišljala, da bi prenehala z branjem. Nato pa sem se bolj vživela v Andrejin lik in mi je postajala čedalje bolj všeč. Veliko sem se nasmejala zraven, potočila sem tudi kakšno solzico. Knjiga je res fantastična in vredna branja.
Najboljši mi je konec, ko Andrea končno izbere pogum in svoji hudičevi šefici pove kar ji gre :) Kasneje se izkaže, da ravno zaradi tega dobi službo, ki si jo je želela. Res je enkratna zgodba!
VREDNA BRANJA! 🙂


FILM

Po knjigi so posneli tudi film. Andreo je uprizorila Anne Hathaway, Mirando pa Meryl Streep. Vidite ju spodaj na slikah.



Ko sem prebrala knjigo, sem takoj pogledala še film in se še enkrat nasmejala do solz =D Film se od knjige zelo razlikuje. Spremenili so veliko dogodkov. In konec je čisto drugačen. Knjiga mi je veliko bolj všeč. 

Poglejte si še napovednik za film:





ODLOMEK

Preberite si še odlomek iz knjige.


AVTOR

LAUREN WEISBERGER je ameriška pisateljica rojena 1977.

2 komentarja:

  1. Volim ovu knjigu, čitala sam je 100 puta (ni film nije loš).
    Da li mogu da ti pišem na srpskom ili je bolje na engleskom? Ja ne znam dobro slovenački, naučila sam neke reči kad sam bila mala (rojena sam u Ljubljani), ali vse sem pozabla :-(
    Pratim te na Instagramu već neko vreme i drago mi je što sam našla i blog!
    Pozdrav iz Beograda.
    Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav i hvala ti na komentaru :) Može engleski ili srpski, ja razumijem oboje. Pričam hrvatski inače :) ali srpski je sličan pa razumijem sve :) Ja te pratim več nekoliko tjedana na instagramu i blogu.

      Izbriši