sreda, 26. oktober 2016

LIVING DEAD IN DALLAS

Originalen naslov: Living dead in Dallas
Avtor: Charlaine Harris
Prevod: /
Zbirka: Sookie Stackhouse - 2.del
Založba: Gollancz 2009 (279 strani, mehka vezava)
Ocena: 4 ★★★★
Kategorija: fantazija (fantasy), paranormalna romantika (paranormal romance), misterij (mystery)
Glavni liki: Sookie Stackhouse, Bill Compton, Sam Merlotte, Jason Stackhouse, Eric Northman, Tara Thorton, Pam Ravenscroft...
Kraj dogajanja: Bon Temp, Louisiana in Dallas, Texas (ZDA)

GOODREADS

OPIS


Tečne stranke, pomivanje tal, branje misli in reševanje skrivnostnih ugank so del Sookiejinega vsakdana.
Sookie je rojena pod nesrečno zvezdo. Najprej je eden izmed njenih sodelavcev umorjen, nato Sookie napadejo. Preživi le zato, ker popije vampirjevo kri. Ker pa ji je nudil pomoč, sedaj želi vrnjeno uslugo. Sookie nato konča v Dallasu in s svojo nadnaravno močjo branja misli išče pogrešanega vampirja pod pogojem, da njenim nesmrtnim prijateljem, ne storijo ničesar groznega dokler se ne vrne. Vse pa ni tako enostavno kot se zdi. Da se zgodi nekaj groznega, je potrebna le blondinka in malo sreče.


MNENJE IN VTISI


2. del serije o Sookie Stackhouse je izjemen tako kot 1. del (moje mnenje o 1.delu lahko prebereš tukaj). Ker sem pogledala filmsko serijo True blood, ki jo preprosto obožujem, sem knjigo non stop primerjala z njo. Predvsem like sem si predstavljala bolj živo. Čeprav se knjiga kar dosti razlikuje.

Sookie mi je enkratna. Res super lik. Neustrašna, pogumna, samozavestna ženska, ki se nikogar ne boji, vendar pa se počuti bolje, če ima ob sebi nekoga močnega (npr. vampirja🙂). 
V knjigi se zelo veliko dogaja. Žal mi je Lafayetta. Že v 1. delu je malo nastopal, tukaj pa že na začetku umre. V televizijski različici je dosti upodobljen lik in sem navezana nanj. Ima veliko dogajanja, humorističen je, njegovi prizori te res nasmejijo in to sem pričakovala tudi v knjigi. Zato sem ga pogrešala. Do konca sem upala, da bo nekako vstal od mrtvih in pokazal svoj humor. Vendar tega ni bilo.

Sookie in Bill sta super par. Ujameta se tako privatno kot poslovno (če poslovno imenujemo reševanje vampirjev). Dopolnjujeta drug drugega. Sta tudi malo smešna in posebna, odvisno kako ju gledaš. Okoli Sookie pa se neprestano smuka Eric. Tako kot v seriji mi je tudi v knjigi bolj všeč Eric kot pa Bill. Bom prebrala nadaljevanje, ker me zanima, če tudi v knjigi Sookie pristane v Ericovem objemu. 🙂 Želela bi si, da bi se Eric malo več pojavil v knjigi. Verjetno to še vse pride, saj ima serija skupaj 13 knjig. Upam, da je v nadaljevanjih več Erica. Sem pa v knjigi pogrešala tudi Pam. V televizijski seriji se stalno smuka okoli Erica. Čeprav mi ravno ni všeč, bila je bolj moteča in nadležna. Ampak jo enostavno pogrešam, ker sem se navadila, da je vedno ob Ericu. Mogoče jo bo potrebno prenašati v naslednjih knjigah🙂 Ne bom pa se pritoževala, če se pojavi vsake toliko.

Da preveč ne nakladam, si jo raje preberite sami. Res je odlična. Prevoda ni, je pa dostopna v mnogih knjižnicah po Sloveniji. Sem preverila na Cobissu. Tudi kot e-knjigo se jo da dobiti na spletu, če se trudite malo poiskat. Jaz sem si jo sposodila v knjižnici.

Še nekaj slik Anne Paquin (Sookie), Stephena Moyerja (Bill), Alexandera Skarsgårda (Eric) ter ostalih.








CITATI



SOOKIE STACHOUSE

2. Living dead in Dallas

AVTOR


CHARLAINE HARRIS je ameriška pisateljica. Je poročena in ima tri otroke. Piše fantazijske in misterijske romane.



Zanimive so tele fantazijske zgodbe. Tudi trenutno je ena v mojih rokah.
Knjigoljubka vam želi lepo jesen.


Ni komentarjev:

Objavite komentar