ponedeljek, 10. oktober 2016

RESNICA O TEBI

Originalen naslov: The truth about you
Avtor: Melissa Hill
Prevod: Resnica o tebi
Zbirka: Lakeview (Lakeview) - 1.del
Založba: Učila international 2011 (420 strani, mehka vezava)
Prevedla: Urška Willewaldt
Ocena: 4 ★★★
Kategorija: ženski roman (womens fiction), romantika (romance), misterij (mystery), sodobni roman (contemporary)
Glavni liki: Ella, Nina, Ruth, Jess, Tina, Patrick
Kraj dogajanja: Lakeview (Irska)

GOODREADS


OPIS


Ella Harris nekega jutra na stopnišču svoje kavarne najde škatlo. Najprej misli, da gre za dostavo kolačkov, a z začudenjem ugotovi, da se v škatli skriva dojenček. Kakšna mati bi zapustila otroka kar tako? Je bila to Nina, ki jo je fant - oče novorojenega otroka - zapustil samo? Je mogoče slavna igralka Ruth, ki se je po slabi romanci v Hollywoodu vrnila nazaj v Lakeview? Morda pa je srečno poročena Jess, ki edina med prijatelji še nima otrok in se zato počuti zapostavljeno? Želi si otroka, a morda na to ni pripravljena.




MNENJE IN VTISI


Resnica o tebi je čudovita zgodba o ljubezni, dojenčkih in prijateljstvu. Knjiga je lahkotno branje in hitro berljiva. 
Knjigo sem si izbrala, ker mi ima lepo naslovnico. Ni mi žal, da sem jo prebrala, saj sem jo prebrala zelo hitro in med branjem uživala. Zgodba je zanimiva, neprestano te zanima, kaj se bo zgodilo naprej. Tudi, ko sem knjigo odložila, sem razmišljala o njej, kaj sem prebrala in kaj se bo zgodilo naprej.

Na začetku knjige izvemo, da so na pragu kavarne pustili dojenčka v škatli. Potem v nadaljevanju pa spoznamo različna dekleta približno enake starosti. Nina se po dolgem času vrne k svojemu čudaškemu očetu, nosi skrivnost, da je noseča in se je s fantom razšla. Jess živi srečno z možem, oba imata dobro službo. Vendar pa  Jess ni srečna, ker so jo prijateljice, ki že imajo otroke, izključile iz svoje družbe. Zato tudi ona želi zanositi, čeprav mož meni, da še ni pripravljena. Slavna Hollywoodska igralka Ruth se vrne na dopust v rojstni kraj, ko ugotovi, da je po eni razuzdani noči s soigralcem zanosila. Vsa ta tri dekleta so mi postala všeč. Zlahka sem se postavila v njihovo vlogo. V malem mestecu Lakeview se jim marsikaj zgodi. Včasih sem se jim tudi nasmejala in tudi zajokala. Ker so vsa dekleta povezana z dojenčkom, sem celotno zgodbo razmišljala čigav dojenček je bil pred kavarno. Na koncu se izkaže, da je bil čisto drugi. Če vas zanima kateri, preberite knjigo. 😉 

Edini lik, ki mi ni bil všeč, je Ninin oče Patrick. Bil je zelo čudaški. Imel je svoje navade in običaje. Ni kazal nobene ljubezni do svoje hčerke. Na koncu, ko izvemo, da ima bolezen in ne more izražati čustev (skratka živi v nekem svojem svetu), sem mu tudi oprostila.

Knjiga mi je bila posebno všeč, ker pokaže različne ljubezni med pari, različne romance (tako poročene kot neporočene). Različna dekleta zanosijo in različno razmišljajo o otroku, o tem kaj zdaj narediti. Nekatere se otroka veselijo in si ga želijo, druge zanosijo po nesreči, ga želijo obdržati ali pa ne. Knjiga nam pokaže različna razmišljanja, različna mnenja, različne pogoje... Marsikateri punci je težko, vendar na koncu knjige najde pravilno rešitev. Pove svojim bližnjim svojo težavo in ti ji z veseljem priskočijo na pomoč. 
Knjiga nam sporoča naslednje: če imamo v razmerju težave, se pogovorimo s partnerjem in skupaj poskušajta rešiti probleme in poiskati rešitev. Ne iščite rešitve same in ne skrivajte svoje probleme pred partnerjem. V knjigi so čisto realne življenjske tematike.


Knjigo zelo priporočam za branje!


AVTOR


MELISSA HILL živi v Dublinu in piše sodobne romane. Je ena izmed najbolj prodajanih pisateljic po celem svetu.




Lep dan vam želi
Knjigoljubka Maja



Ni komentarjev:

Objavite komentar