ponedeljek, 14. november 2016

Ustvari si sam: KNJIŽNE KAZALKE KARTICE

Sami si lahko poljubno ustvarimo knjižne kazalke kartice. Izdelava je zelo enostavna. Material dobimo poceni v trgovinah Tedi, Muller in Spar.


Potrebujemo:
- raznobarvni papir gostote od 180 do 200 g/m3
- trakovi različnih barv in oblik
- različni okrasni gumbi, konfeti in podobno
- škarje, lepilo, luknjač
- flomastri, svinčnik

Najprej vzamemo papir. Narišemo kartice v obliki pravokotnikov. Lahko narišemo različne velikosti in oblike.




Kartice izrežemo.

Lahko kupimo že narejene majhne kartice (po želji)

Kartice nato porišemo. Napišemo gor poljubni verz, misel...ali kaj drugega. Po želji. Jaz najprej narišem in napišem z navadnim svinčnikom, potem pa grem čez s flomastri.

Nastale so naslednje kartice

Potem na vsaki kartici zgoraj na sredini naredimo luknjico z luknjačem.

Zdaj potrebujemo vrvice in okraske.


Na vsako kartico dodamo eno vrvico ali trak. Na vrvico lahko navežemo okrasek. Okrasek lahko tudi nalepimo na kartico. Lahko naredimo "cofek" iz vrvice in ga privežemo na vrvico. Variant je ogromno. Tukaj uporabite svojo domišljijo. Jaz sem si sproti izmišljevala. Ni nujno, da uporabite vse vrvice in okraske (tudi jaz jih nisem).🙂

Nastale so naslednje knjižne kazalke






 Lahko pa na kartico nalepite premikajoče oči, ter narišete še nos in usta.

Zgoraj naredite 2 luknjici. Iz vrvice naredite "cofek" in privežete na kartico.
Tako nastane knjižna kazalka pošast.



So vam všeč moje kazalke?
Knjigoljubka ustvarja za vas




Ni komentarjev:

Objavite komentar