petek, 2. december 2016

CLUB DEAD

Originalen naslov: Club dead
Avtor: Charlaine Harris
Prevod: /
Zbirka: Sookie Stackhouse - 3. del
Založba: Gollancz 2009 (274 strani, mehka vezava)
Ocena: 4 ★★★★
Kategorija: fantazija (fantasy), paranormalna romantika (paranormal romance), misterij (mystery)
Glavni liki: Sookie Stackhouse, Bill Compton, Sam Merlotte, Jason Stackhouse, Eric Northman, Tara Thorton, Russell Edgington, Pam Ravenscroft, Alcide Herveaux...
Kraj dogajanja: Jackson (Mississsipi) in Bon Temps (Louisiana)

GOODREADS





OPIS

Stvari med Sookie in njenim vampirskim fantom Billom se zdijo odlične, dokler Bill ne zapusti mesta za nekaj časa. Toda ta nekaj traja resnično dolgo. Njegovemu šefu Ericu se zdi, da ve kje bi ga lahko našel in tako Sookie pošlje v Jackson, kjer se sooči s podzemnim svetom, klubom mrtvih. Ko Sookie končno najde Billa, je ta v velikih težavah in Sookie vidi, da jo je izdal. Tako mora dobro razmisliti ali ga bo rešila ali pokončala.

MNENJE IN VTISI

Končno malo več scene z Ericom😍 Eric in Sookie imata celo svoj trenutek, vendar to še ni to. V knjigi se na novo pojavijo volkodlaki. Sookie v Jackson spremlja volkodlak Alcide. Sookie stanuje v njegovem stanovanju in volkodlaki mislijo, da je njegova punca. Vendar je to samo krinka, da bi dobila informacije o Billu. Billa najdeta na posestvu Russella Edgingtona.
Russell mi je bil v knjigi premalo grozljiv in krvoločen. V filmski seriji je veliko bolj napadalen in nasilen. na sploh se mi zdi, da je televizijska različica veliko bolj grozljiva od knjig. Tudi več intimnih prizorov je v seriji kot v knjigi. 

Tukaj lahko pogledate 2. del v zbirki Living dead in Dallas




V vlogi Alcida se pojavi Joe Manganiello. Tako Sookie (Anna Paquin) dobi novega snubca, poleg Billa (Stephen Moyer) in Erica (Alexander Skarsgåd). Dvorita ji tako Eric kot Alcide, medtem ko ona zavzeto poskuša najti Billa. Ta pa jo prevara s svojo bivšo, za katero se izkaže, da je njegov tvorec. Na koncu jo Sookie pokonča, vendar jo to ne pripelje nazaj v Billov objem. Počakajmo na naslednjo knjigo, da vidimo kako se bo nadaljevalo. Kateremu bo Sookie le predala svoje srce?


CITATI

Še dva citata iz knjige:




Za konec še napovedniki serije in nekaj slik. 😉

Napovednik za 1. sezono

Napovednik za 2. sezono

Napovednik za 3. sezono




SOOKIE STACHOUSE

3. Club dead

AVTOR

CHARLAINE HARRIS je ameriška pisateljica, ki je prišla na lestvico najbolje prodajanih pisateljev New York Times.


P.S: Ne pozabite sodelovati v decembrskem izzivu. Poglejte tukaj.



Zanimiva je tale Sookie. Se vam ne zdi?
Lp, Knjigoljubka Maja



2 komentarja:

  1. Ko je prišča ven prva sezona serije, sem jo pogledala. Med čakanjem na drugo sezono pa potem pozabila nanjo. Doma imam tudi prvo knjigo v zbirki, a je še neprebrana. Tvoja objava me je spomnila tako na knjigo kot na serijo. S čim predlagaš, da začnem?

    lp, Pina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lahko začneš oboje. Meni je oboje všečno in zanimivo. Serije so veliko bolj krvoločne, grozljive in seksualne od knjige. Če ti je to kul lahko začneš gledat. Vsaka sezona je bolj kruta. Meni zadnji dve (skupaj jih je 7) nista bili tako zanimivi. Bilo je že vsega preveč. Knjige sem začela brati letos, ker prej nisem vedela zanje. Slučajno sem naletela na njih v naši knjižnici. Sem opazila, da so dosti izposojene. Do zdaj sem prebrala prve 4 in imam namen nadaljevati. So določene razlike med knjigami in serijami. Moraš pa knjige brati po vrsti, ker sem ugotovila, da se v naslednji pojavljajo dejstva in prejšnje. Ni pa isti vrstni red dogajanj kot v seriji. Malo je pomešano. Upam, da sem ti bila v pomoč. Srečno pri odločitvi :) Lp

      Izbriši