ponedeljek, 12. december 2016

LAŽNA MESTA

Originalen naslov: Paper towns
Avtor: John Green
Prevod: Lažna mesta
Založba: Mladinska knjiga 2015 (336 strani, trda vezava)
Prevedla: Neža Božič
Ocena: 4 ★★★
Kategorija: mladinski roman (young adult), misterij (mistery)
Glavni liki: Margo, Quentin, Radar, Lacey, Ben, Angela, Jason
Kraj dogajanja: ZDA

Nagrade:
-Edgar Award za najboljši mladinski roman (2009)
-Corine Internationaler Buchpreis za mladinski roman (2010)
in številne druge

GOODREADS



OPIS

Quentin Jacobsen je na skrivaj zaljubljen v čudovito pustolovsko Margo Roth Spiegelman. Ko se ta nekega večera pojavi na njegovem oknu oblečena v nindžo, da bi ga vzela s sabo na maščevalni pohod, se ji seveda pridruži.
Po razburljivi noči napoči nov dan in Margo izgine. Quentin se z izginotjem ne more sprijazniti. Kmalu začne na nenavadnih mestih odkrivati sledi, ki jih je Margo očitno pustila zanj. Vneto jih povezuje in poskuša ugotoviti, kdo Margo sploh je, a bliže kot se zdi resnici, dlje je od nje oddaljen.



MNENJE IN VTISI

Knjiga spominja na Greenovo knjigo Kdo si Aljaska?. Pri Aljaski je samo Aljaska, Aljaska in spet Aljaska. Pri Lažnih mestih pa Margo, Margo in spet Margo. Se opazi, da je isti avtor.🙂 Ne vem kaj je s temi Greenovimi liki. Vedno se vse vrti okoli enega lika😐 Zakaj ni mogel napisati raje še enega romana podobnega Krive so zvezde, ki je itak njegov najboljši.

Prva polovica knjige mi je super. Margo in Quentin počneta vragolije. Bralca popelje v neko pustolovščino. Druga polovica je pa bolj dolgočasna. Določene scene so še zanimive. Sploh nimaš občutka, da je Margo izginila. Vsaka beseda še vedno teče o njej. Margo to, Margo tisto, Margo tretje... Kaj pa je z drugimi liki? A nimajo življenja brez Margo? To mi ni bilo všeč. Zelo sem bila razočarana na drugim delom knjige in koncem. Knjiga je drugače zanimiva (to jo naredi prvi del), vendar ima določene pomanjkljivosti. Je pa vseeno boljša od Kdo si Aljaska?.



FILM

Kategorija: drama, misterij
Čas trajanja: 1h 49min
Režija: Jake Schreier
Igralci: Nat Wolff (Quentin), Cara Delevingne (Margo), Austin Abrams (Ben), Justice Smith (Radar), Halston Sage (Lacey), Jaz Sinclair (Angela)
Kraj dogajanja: ZDA
Datum izida: 23. Julij 2015
Nagrada: Teen Choice award za najboljšo breakout zvezdo (Cara Delevigne), Teen Choice award za poletni film in Teen Choice award za poletno igralko (Cara Delevigne)
IMDb: Paper towns
Moja ocena: 2 ★★


Meni film ni bil všeč. Je precej dolgočasen. Veliko slabši od knjige. Cara je v prvem delu fenomenalno odigrala Margo. Kot pravo pustolovko, razigrano in divjo srednješolko. Tudi Quentin je bil dobro uprizorjen. Kot nekakšen zmeden fantič🙂 Ampak mene film ni prepričal. Sem ga želela že pred koncem ugasnit, vendar sem vztrajala zaradi firbca. Morala sem videti koliko so konec spremenili in koliko pustili. 

Napovednik:




Poglejte si še nekaj slik iz filma. Ob nekaterih slikah so citati iz knjige ali pa fraze iz filma. Na Pinterestu jih najdete še polno (če koga zanima). Zgleda da ima film polno oboževalcev, čeprav meni ni všeč😀 Drugače pa v vseh Greenovih knjigah najdete izjemne citate.















AVTOR

JOHN GREEN je ameriški pisatelj rojen 1977. Piše romane za mlade. Je tudi vloger na YouTube kanalu. Znan je po realističnih zgodbah, po unikatnem humorju in omembe vrednih citatov.



Ste prebrali knjigo? Kakšna se vam je zdela?
Pozdrav od Knjigoljubke Maje

Ni komentarjev:

Objavite komentar