sobota, 18. februar 2017

DIY: MOJ ROKOVNIK

Decembra sem si prvič sama ustvarila svoj rokovnik. Vsako leto ga kupim, zdaj pa sem se odločila drugače.😊Bilo je preveč izbire in vsi so zelo lepi, zato bi imela kar vse. Nisem se mogla odločit, katerega kupit zato sem se odločila, da ga naredim sama.

Moj rokovnik za leto 2017 zgleda takole:

Postopek pa je sledeči:

Pripomočki: 
-črtni zvezek poljubne velikosti
-kemični svinčnik
-flomastri
-škarje
-lepilo
-trak iz blaga
-vrvica
-nit, igla
-velika sponka
-3 kroglice z luknjico na sredini

ROKOVNIK

Izbrala sem mali črtani zvezek s spiralo in flomastre barve modre, črne, rdeče, rumene, temno vijolične.

Ker imam zelo rada lepe misli, citate in reke, sem si tudi rokovnik opremila z njimi. Na prvi strani sem zapisala misel in jo okrasila z rumenimi zvezdicami. Spodaj pa sem zapisala letnico 2017.

Na drugi strani imam svoje podatke. Pod njimi pa je ponovno misel.

Na tretjo stran sem si nalepila celoletni koledar 2017, ki sem ga našla na internetu.

Potem pa sem začela s tedenskim koledarjem. 
Dve strani sem porabila za en teden. Začela sem s ponedeljkom in zapisala dneve do nedelje. Za nedelje in praznike sem uporabila drugo barvo. Na koncu vsakega tedna, sem zapisala pozitivno misel. Misli sem pisala tako v angleščini kot slovenščini. V obeh jezikih imam ogromno misli zapisanih v zvezkih in na računalniku. Tako, da sem brskala med mojimi zbranimi citati in mislimi😊 Sama sebi pravim, da je dan potrebno začeti z nasmehom in potem bo to dober dan. Včasih se zbudimo utrujeni in nenaspani. Takrat je nevarno, da nas premaga slaba volja. Jaz se temu izognem, če preberem kakšno lepo pozitivno misel. Zato so v mojem rokovniku misli. 


OZNAČEVALNIK

Da bom vedela kateri je tekoči teden (brez listanja), potrebujem še označevalnik. Za označevalnik potrebujemo vrvico, sponko in kroglice.

Najprej odrežem vrvico, jo speljem čez sponko in zavežem. 

Na enem kraku vrvice naredim vozel in vrvico napeljem čez kroglico, ki ima luknjico. Dodam še eno kroglico. Enako ponovim na drugi strani vrvice. tam pa sem dodala le eno kroglico. Izberete lahko poljubno število kroglic.

Konca vrvice zavežem skupaj.



ZAPIRALO ROKOVNIKA


Razvijem moder trak, nanj položim zvezek, ter odrežem. Paziti morate, da odrežete dovolj velik trak, ki gre okoli zvezka.

Na en konec traku prišijem silikonsko gumico, na drugi konec pa gumb. Na zadnjo stran rokovnika prilepim trak. Rokovnik je narejen!



Na koncu mi je ostalo še dosti listov, da zapišem svoje, misli, ideje in vse ostale zadeve, ki se motajo po moji glavi.

Upam, da se dosti razločno vidi potek izdelovanja.😉 Kako vam je všeč?



Kakšen rokovnik imate pa vi? Ste ga izdelali sami ali kupili?
Poljubčki *** od Knjigoljubke Maje

Ni komentarjev:

Objavite komentar