ponedeljek, 27. februar 2017

IZURJENA

Originalen naslov: The training
Avtor: Tara Sue Me
Prevod: Prepuščena
Zbirka: The submissive - 3. del
Založba: Učila international 2014 (332 strani, trda vezava)
Prevedla: Petra Brecelj
Ocena: 5 ★★★
Kategorija: romantika (romance), erotika (erotica), sodobni roman (contemporary)
Glavni liki: Abigail King, Nathaniel West
Kraj dogajanja: New York

GOODREADS







OPIS

Zapeljiv zadnji del dražljive trilogije Tare Sue Me, ki je začarala milijone...

Nathaniel West je vedno živel in se igral po svojih strogih pravilih, obenem pa je pričakoval, da jih bodo upoštevali tudi vsi drugi - še posebej ženske, ki jih je nadvladal v spalnici. A njegova najnovejša ljubimka podira vse meje in na novo piše knjigo pravil. 

Abby King si ni nikoli predstavljala, da bo očarala srce Nathaniela Westa, enega najbolj zaželenih samcev v New Yorku - in najbolj iskanega doma v mestu. Sprva sta se nasladi predajala samo ob koncu tedna, a kmalu je dogovor prerasel v strastno romanco z moškim, ki pozna sleherni centimeter njenega telesa in duše - pa kljub temu ostaja skrivnostni ljubimec. Čeprav je nežen in ljubeč, je njegova boleča preteklost ostaja med njima.

Abby ve, da si lahko njegovo zaupanje pridobi le tako, da se mu popolnoma preda in se preneha oklepati zadržkov. Da bi Nathaniela zvabila na pot do intimnejšega odnosa, ga mora najprej spustiti globlje v svoj svet, kot je kdor koli kdaj  koli bil...




MNENJE IN VTISI

Tudi tretja knjiga v seriji je odlična. Všeč mi je zgodba, osebe, pripovedovanje, konec...vse. Všeč mi je vse! Obožujem vse tri knjige in definitivno je Tara Sue Me na lestvici mojih priljubljenih pisateljic. Serija se sicer nadaljuje, vendar so prevedene v slovenščino samo prve tri knjige. Zagotovo v bližnji prihodnosti posežem po še kakšni njeni.



Izurjena se začne tam, kjer se Podrejena in Prepuščena končata. Tokrat spremljamo zgodbo skozi oba naenkrat. Abby in Nathaniel sta čudovit par. Ujameta se super, delujeta popolno in usklajeno. Res fantastično! Kot v pravljici😉 Nathaniel je velik romantik. Sploh ta zaroka na koncu. Kako lepo jo je izpeljal. Res super ideja Tara. Da ne pozabim njunih skupnih trenutkov kot par. Nežnosti dotikov rok in izrečenih besed... Čisto sta me prevzela. Bila sta popolna ljubimca. Vedno se lepo prilagodita drug drugemu. Knjiga je polna čustev. Konec je itak perfekten. Ne bi moglo biti bolje. Another happy end! 😉 Jaaaaaaaaaaa! Kar kričim od veselja.



Njun odnos med podrejeno in domom se nadaljuje čez vikend. Nathaniel počasi napreduje z Abby, da spozna čimveč novih stvari. Vpelje jo tudi v BDSM skupnost, kjer spozna druge dome in podrejene. Nathaniela preseneti kako hitro napreduje in kako se povsem prepusti temu načinu življenja. Po drugi strani pa je pričakoval tak odziv. Seksualne scene so še boljše kot v prejšnjih knjigah. 

Med tednom pa sta navaden par, kot vsak drug par. Pogovarjata se bolj sproščeno, Abby več govori. Uživata v skupnih trenutkih. Hodita skupaj na telovadbo, jogo, kuharski tečaj, bereta poezijo... No ne vem če ravno to počne vsak normalni par. Moj dragi ravno ne bi šel z mano na kuharski tečaj ali branje poezije.😊 Ampak Nathaniel West je "Mr. Popolni". Vsaj za Abby. In mogoče tudi zame.😉 Tak je med tednom. Med vikendom pa tisti "bad boy", ki si ga ženske želijo. Ker je tako romantičen in ljubeč, mi je veliko bolj všeč kot Christian Grey.



Ko sem prebrala še tretji del, sem morala v tišini razmislit. Nisem mogla takoj na naslednjo knjigo. Recenzijo sem napisala šele naslednji dan, ko sem zbrala svoje misli. Tako močan vpliv je imela knjiga name. Ko prebereš dobro knjigo, moraš o njej razmisliti. Saj veste kaj mislim. Če imate radi sodobne erotične romane, je ta serija "must read" ali nujno čtivo za vas. 


ZBIRKA PODREJENA

3. Izurjena

AVTOR

TARA SUE ME živi na jugovzhodu Združenih držav Amerike skupaj z možem in dvema otrokoma. Prvi roman je napisala pri dvajsetih letih, potem pa dvajset let ni pisala. Ko je ponovno začela, je pisala tradicionalne ljubezenske romane. Nato pa se je odločila za zbirko Podrejena, ki je postala mednarodna uspešnica.



Tisti, ki ste knjigo prebrali, kakšni so vaši vtisi o Abby in Nathanielu?
Zaljubljeni pozdrav od Knjigoljubke Maje

Ni komentarjev:

Objavite komentar