četrtek, 18. maj 2017

TOP 5: Knjige z lepimi naslovnicami

Predstavljam vam knjige, ki imajo po mojem mnenju lepo naslovnico. Teh je kar ogromno, zato sem se kar težko odločila. Danes vam jih predstavim 5, če vam bo objava všeč, vam kdaj predstavim še druge naslovnice. Sama večkrat izberem knjigo po naslovnici, vendar ni nujno, da mi je vsebina všeč. Oko naredi svoje. Videli boste kako naslovnice knjig doživljam jaz. Tudi rek pravi ne sodi knjigo po platnici, vendar me lepa naslovnica pritegne kot nekakšen magnet. 😉 Večinoma imajo lepe naslovnice ljubezenski romani ali fantazijski, včasih tudi kateri drug. Če želite o določeni knjigi izvedeti več, kliknite na naslov knjige.

Moj današnji izbor lepih naslovnic je sledeči


Romantični ljubezenski roman, ki je na polici mojih najljubših romantičnih zgodb. 😍 Knjigo sem ravno zaradi lepe naslovnice prebrala. Všeč mi je zapis naslova in olepšana inicialka. In pa seveda nad naslovom slika zaljubljenega objetega para (Katie & Alex). Tople jesenske barve pa dodajo naslovnici še poseben čar. A ni čudovita?

2. VREDNA LJUBEZNI (Lea Jerančič)


Lahka romantična zgodba slovenske avtorice. Tudi ta naslovnica je čudovita. Obraz in dolgi rdeči lasje, ki zaznamujejo glavno junakinjo. Všeč mi je pisava naslova in dodan verz na naslovnici. Že iz naslova lahko sklepaš, da gre za romantično zgodbo. V glavni vlogi pa bo ženska/dekle z rdečimi lasmi. In res je tako. 

3. TRILOGIJA HČI DIMA IN KOSTI (Laini Taylor)



Vse tri knjige imajo lepo naslovnico. Delujejo skrivnostno in fantazijsko, da kar kliče po branju. 😉 Skrivnostni črno bel obraz z barvno masko. Vsak del zaznamuje druga barva. Hči dima in kosti turkizno zelena, Dnevi zvezd in krvi rdeča, Sanje bogov in zveri rumena. Le kaj ta obraz sporoča? Mene so te naslovnice premamile, da sem knjige prebrala in ni mi bilo žal.

4. LORDOVA PREOBRAZBA (Carla Kelly)



Že po naslovnici ugotoviš, da gre za zgodovinsko romantiko. Iz profila vidimo žensko v modri obleki in z belim dežnikov. V ozadju pa je grad. Ločuje jo reka. Naslovnica deluje interesantno in mamljivo. Ker žensko in grad ločuje reka, bi rekla, da je za sabo pustila neko preteklost, ki jo zaznamuje. Lepa modra obleka nakazuje, da gre za plemkinjo, ali pa se bo poročila v bogatejši svet. Grad pa zaznamuje neko posestvo, graščino, ki je v njeni lasti, ali v lasti njenega bodočega moža. Tale naslovnica res sporoča ogromno dejstev, če jih le znamo razbrati.

5. RESNICA O TEBI (Melissa Hill)



Knjigo sem prebrala ravno zaradi lepe naslovnice. Že roza barva nam sporoča, da je ženski roman. In res je tako. Ženska stoji na sredi ceste, katero obkrožajo drevesa in listi, "pinky" listki.😊 Dolga cesta mi sporoča, da je ženski lik za sabo pustil neko skrivnost ali preteklost, ki ji sledi na novi poti (tudi napis Skrivnosti o tebi ti bodo vedno sledile... nam sporoča enako). Listki mi dajo vedeti, da jo nekje čaka novo življenje, nova sreča in mogoče nova ljubezen. Čeprav roza naslovnica deluje dekliško, je roman čisto nasprotje. 


Ali kdaj izberete knjigo po naslovnici?
Lep pozdrav od Knjigoljubke Maje

Ni komentarjev:

Objavite komentar