sobota, 3. junij 2017

IZZIVAM TE - KNJIŽNI TAG

Prišel je mesec junij in z njim poletje. Spet je čas za en tag. Že kar nekaj časa nisem imela nobenega na blogu. Naj bo prva objava v juniju Izzivam te - knjižni tag. Začetek pomladi je tale tag zakrožil po balkanskih knjižnih blogih. Mene je izzvala srbska blogerka Still into books. Njeno objavo lahko vidite tukaj (klik). Končno sem se spravila odgovoriti na tale vprašanja. 😊

Pravila so naslednja:
1. Moraš biti iskren/a
2. Če ne želiš, ne rabiš odgovoriti na vprašanje
3. Moraš izzvati (označiti) vsaj štiri osebe


Katera knjiga je najdlje na tvoji polici, pa jo še vedno nisi prebrala?
To sta najverjetneje knjigi Vampirska akademija in Škorpijonova hiša. Kupila sem ju pred leti na razprodaji, ker sem slišala same pohvale in pozitivne komentarje. Vendar se ju še vedno nisem lotila. Sicer sem si januarja zadala cilj, da ju letos preberem. Mogoče mi celo uspe😊

Katero knjigo trenutno bereš, katera je zadnja, ki si jo prebral/a in katero boš brala naslednjo?
Trenutno sem začela z branjem Projekt Rosie pisatelja Graeme Simsiona. Moja zadnja prebrana je znanstvena fantastika z naslovom Damocles avtorice S.G. Redling. Naslednja, ki jo bom prebrala bo Projekt otrok, nadaljevanje Projekta Rosie.

Knjiga katero vsi obožujejo, tebi pa ni všeč?
Mislim, da bi rekla, da sta to knjigi Trinajst razlogov in Wintersong. Vsi ju hvalijo, meni pa se nista zdeli nič posebnega. Mogoče bi tukaj lahko omenila tudi pisatelja Nicholasa Sparksa. Njegove knjige mi tudi ravno ne ležijo, edina izjema je Varno zavetje, ki je moja najljubša romantična zgodba.

Knjiga za katero neprestano govoriš, da jo boš prebrala, ampak jo verjetno ne boš?
Priznam, da je to Harry Potter. Zdaj me boste vsi grdo gledali in obsojali. Ne nisem ga še prebrala. Vedno rečem, da ga bom. Moja sestra ga obožuje, nekaj prijateljic tudi in slišala sem ogromno dobrih stvari o teh knjigah. Večkrat sem pogledala že vse filme. Imam občutek, da mi ne bo zanimiv, ker imam preveč "spoilerjev" okoli sebe😊 Mogoče jo pa bom prebrala. Nikoli ne reci nikoli...


Katero knjigo hraniš za čas, ko boš v pokoju?
Nobene😊 Takrat bodo že nove izšle. Če pa slučajno ne bodo, preberem svoje najljubše ponovno. Haha😊

Zadnja stran: Ali skočiš na zadnjo stran in prebereš zaključek, ali raje bereš po vrsti?
Vedno berem po vrsti. Nima smisla, da bi preskočila strani. Lahko ravno tiste neprebrane strani vplivajo na zaključek zgodbe. 

Zapis zahval: Škoda papirja in črnila, ali zanimiv dodatek?
Mislim, da zahvala mora biti. To je dodatni list za pisatelje in je prav, da zapišejo in se zahvalijo odgovornim za nastanek te knjige. Vsaka knjiga in pisatelj imata za sabo nekaj ljudi, ki so mu bili navdih, pomoč, ali karkoli drugega med pisanjem knjige. Nekateri pisatelji napišejo zelo lepo zahvalo, spet drugi preveč razvlečejo na dolgo in široko. Priznam, da ne preberem vseh zahval. Začnem jo brati in če me pritegne (ali če je kratka) nadaljujem. Veliko bolj so mi všeč pisateljeve opombe k zgodbi ali vsebini. Včasih pisatelj razloži kaj je hotel s to knjigo poudarit, kakšno sporočilo je želel prenesti nam. 

S katerim likom iz knjige bi se zamenjal/a?
Verjetno z Bello, da bi preživela dan z Edwardom 😊 Ali pa Tris, da bi bila v družbi Foura. Mogoče bi skočila tudi v kakšni romantični roman...


Ali imaš knjigo, ki te spominja na nekaj iz tvojega življenja (mesto, vreme, osebo)?
Da in ne. Spomnim se kdaj sem knjigo brala (poleti, pozimi, na morju, ob nevihti...). 

Katera knjiga je bila s tabo na največ različnih mestih?
Ne vem. Po navadi nosim v torbi samo tisto, ki jo trenutno berem. Lahko bi rekla tudi e-knjige. Ker imam na telefonu naloženo aplikacijo Kindle, telefon pa je vedno in povsod z mano.😊

Šolsko branje, ki ni bilo po tvojem okusu v srednji šoli, po dveh letih pa je izpadlo dobro branje?
Marsikatero domače branje mi ni šlo. Določene knjige so bile kar težke za razumeti. Nisem jih nikoli ponovno brala. Mislim, da nima smisla. Ogromno je knjig in bolje, da se posvetim drugim.

Rabljene ali nove knjige?
Rabljene in nove. Če je rabljena lepo ohranjena me ne moti.


Ali si bral/a knjige od Dan Brawna?
Dan Brawna še nisem brala. Imam ga na čakalni listi (TBR). Sem pogledala filma Da Vincijeva šifra ter Angeli in demoni, ki sta mi bila odlična.

Ali ti je kdaj bil film boljši od knjige?
Kot sem že omenila na blogu, so mi všeč filmi posneti po Sparksovih knjigah. Film Duša mi je tudi mnogo boljši od knjige.

Ali si bil/a zaradi kakšne knjige kdaj lačna/lačen (razen kuharskih)?
Ne.😉 Tudi kuharske me ne spravijo v lakoto.

Katero priporočilo za branje boš zmeraj upošteval/a?
To je pa težko vprašanje. Mogoče priporočilo svojih najboljših pisateljev/pisateljic, ki jih objavljajo na svojih spletnih straneh. Včasih me pritegne kakšna odlična recenzija, ki jo preberem na blogu ali Goodreadsu.

Naslednji, ki vas izzivam za ta knjižni tag ste: Bukla na buklo, Lets talk about books, Skrivnostna nit in Perfect escape from reality.
Komaj čakam, da vidim vaše odgovore.


Kako se vam zdijo tile knjižni tagi? Jih radi berete ali ne?
Sončen pozdrav, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar