sreda, 16. avgust 2017

Cover Reveal: HEARTLESS by MICHELLE HORST


Title (Naslov): Heartless
Author (Avtor): Michelle Horst
Genre (Kategorija): Unrequited Love / Second Chance Romance (neuslišana ljubezen, druga priložnost, romantika)
Cover Design (Oblikovanje naslovnice): RBA designes


ADD TO GOODREADS (s klikom na napis, lahko knjigo dodaš na svoj Goodreads)


SYNOPSIS (OPIS)


I'm warned that Carter Hayes is Heartless.

He's part of the screw crew.
He'll just use you and leave you.
He's ruthless and always gets what he wants.

Just look for the trail of broken hearts and dreamy sighs and you'll find him.

''Hot as sin, Carter.''

I don't have time to fall head over heels for any guy. Besides, he'd never notice someone like me. I have a three step plan. Get through college. Get a job. Get my sister out of the hell hole I left her in. That's all I have time for. That's until I hear of the betting pool the guys started. Whoever fucks me first gets the money. The moment Carter looks at me, I know it's only because of the beat.

I tell myself our first kiss is only for show.
I hate my heart for falling for his irresistible charm.

For one foolish moment, I actually want him to be my first earth-shattering love. All it takes for me to give in is a little attention, a cocky smile, and a fake promise of a happily-ever-after.

When I'm surrounded by crumpled sheets and the smell of sex, I realize I let him have me for four hundred dollars.

To save what little pride I have left, I pretend it didn't mean anything, that he's just one last fuck before we all leave college.

I've spent the last four years lying to myself. When I'm ready to take the final step of my plan, and save my sister, guess who walks through my front door?


Bila sem opozorjena, da je Carter Hayes brezsrčen.

Vedela sem, da je član ekipe.
On te samo izkoristi in zapusti.
On je brezobziren in vedno dobi kar želi.

Pogledaš za zlomljenimi srci in ga boš našel.

''Vroč je greh za Carterja.''

Nimam časa, da bi izgubila glavo zaradi kakšnega fanta. Verjetno ne bi nikoli opazil nekoga kot sem jaz. Trenutno imam tri načrte v planu. Dokončati študij. Dobiti službo. Spraviti sestro ven iz godlje, v katero sem jo spravila. To je vse za kar imam trenutno čas. Dokler nisem slišala za stavo, ki so jo pripravljali fantje. Kdor me bo prvi spravil v posteljo, dobi denar. Tisti trenutek, ko me Carter pogleda, vem, da gre samo za stavo.

Govorim si, da je najin prvi poljub samo za zabavo.
Sovražim se, ker padam na njegov privlačen šarm.

Za neumen trenutek pomislim, da si celo želim, da bi bil on moja ljubezen. Vse kar dobim je malo pozornosti, aroganten nasmeh in lažno upanje na ''srečno do konca dni''.

Ko sem obkrožena z zmečkanimi rjuhami in vonju po seksu, ugotovim, da sem mu dovolila, da si me je vzel za štiri tisoč dolarjev.

Da bi ohranila še tisto malo časti, ki mi je ostala, se pretvarjam, da mi ni pomenilo nič. Da je bil samo seks pred zaključkom študija.

Zadnja štiri leta sem si lagala. Pripravljena sem, da naredim še zadnji korak v mojem načrtu in rešim sestro. Uganete kdo vkoraka na moja vhodna vrata?


AUTHOR (AVTOR)

MICHELLE HORST is Bestselling Romance Author who likes her books hot, dirty, and with a touch of darkness. She loves an alpha hero who is not scared to fight for his woman.
What to be up to date with what's happening in Michelle's world? Sign up to receive the latest news on her alpha hero releases, sales, and great giveaways  http://eepurl.com/cUXM_P  

MICHELLE HORST je najbolj prodajana pisateljica romantičnih knjig. Rada ima, da so njene knjige vroče, pokvarjene in temačne. Obožuje alfa junake, ki so se pripravljeni boriti za svoje ženske.

Želite biti na tekočem kaj se dogaja v Michellinem svetu? Vpišite se in prejemajte novice o njenih novih izidih, razprodajah in nagradnih igrah  http://eepurl.com/cUXM_P

Connect with Michelle Horst (Michelle Horst lahko spremljate na njenih družbenih omrežjih): 

NEWSLETTER                   AMAZON                  GOODREADS                   BOOKBUB                  WEBSITE                   FACEBOOK                  INSTAGRAM                   TWITTER




Se že veselite njenega izida?
Love you all, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar