torek, 17. oktober 2017

GAME OF THRONES BOOK TAG


Kot velika oboževalka serije Game of Thrones oz. Igre prestola po slovensko moram nujno narediti Game of Thrones Book tag. Pogledala sem vse sezone in zdaj čakam na naslednjo, ki bo šele 2019.😕 Bomo zmogli počakat? Serija je res odlična in zelo popularna po celem svetu. O njej sem že pisala v objavi, kjer se vam predstavila serije, ki jih spremljam (klik). Vsaka sezona je boljša in vedno bolj me prevzame napetost, pokrajina, dogajanje...skratka vse. Mislim, da je zadnji čas, da začnem brat knjige. 

Tag sem našla na blogu The Stuff Dreams Are Made Off in Mademoiselle S. Originalni tag pa si lahko pogledate na blogu A Dance With Books.

Game of Thrones Book tag je sestavljen iz treh delov. Prvi del so vprašanja, ki se nanašajo na gesla hiš iz serije. Ostala dva dela pa sta mnenje oboževalcev. Pa začnimo😊

1. del: Vprašanja


"We do not sow" = "Mi ne sejemo"
Knjiga, ki je nikoli ne bi kupila

To je zagotovo kakšna grozljivka. Knjižne grozljivke niso narejene zame in ravno teh nimam doma na svojih policah. Sicer sem prebrala tri in meni niso bile grozne. Prej fantazijske. Vedno, ko to povem, me ljudje čudno gledajo. Po tem mi predlagajo naj poizkusim s Stephenom Kingom. Tudi njega sem brala in bila razočarana nad njegovo knjigo. Medtem ko grozljive filme obožujem.😊


"Fire and Blood" = "Ogenj in kri"
Knjiga, ki je imela močan čustven vpliv nate

To je knjiga Ob tebi, ki me je na koncu čustveno zlomila. Toliko kot sem jokala pri tej knjigi, nisem še pri nobeni. In zgodba bo za vedno ostala v mojem srcu in bo vedno imela posebno mesto pri meni. Upam, da bom zbrala pogum in jo še kdaj prebrala. In zagotovo bom spet jokala.


"Winter is coming" = "Zima prihaja"
Priljubljeno zimsko branje

Niti nimam priljubljenega zimskega branja. Ponavadi zberem knjige čisto naključno. Poleti imam raje bolj lahkotno branje, pozimi pa mi je vseeno. Mogoče malo debelejše knjige, ker je več časa za branje. Mogoče letošnjo zimo začnem z branjem Igre Prestola.


"Family. Duty. Honour." = "Družina. Dolžnost. Čast"
Knjiga z močnimi družinskimi vezmi

Tukaj bi izpostavila dve knjigi. Prva je Točno opoldne pisateljice Nore Roberts. Tukaj ima glavna junakinja poseben odnos s svojo mamo in hčerko. Čuti se ta njihova navezanost in ljubezen. Druga knjiga je Everything We Ever Wanted pisateljice Sare Shepard. Prvo bi izpostavila Sylvie, ki je gojila enako ljubezen do svojega pravega kot posvojenega sina. Na vse načine se je trudila oprati sinovo ime. Nato pa bi še izpostavila Joanno. Ona je imela posebno navezanost na svojo priženjeno družino.


"Growing strong" = "Rastemo močni"
Knjiga od katere nisi veliko pričakoval/a, vendar je imela velik vpliv nate

To je definitivno knjiga Lost & Found. Ena izmed boljših romanc, kar sem jih letos prebrala. Prejela sem ARC in nikakor nisem pričakovala tako odlično zgodbo. Predvsem mi je všeč, da sta lika prijatelja in napredujeta zelo počasi. Šele proti koncu se začne njuna ljubezenska zgodba. Lahkotni stil pisanja, ki me je čisto očaral.


"Ours is the fury" = "Naš je bes"
Knjiga, ki te je naredila besnega

Mislim, da nisem bila pri branju nobene knjige besna. Na sploh sem redko kdaj besna. Veliko prej sem razočarana kakor pa besna. Je bilo nekaj knjig, da sem bila jezna, ker sem jih brala ali ker sem vztrajala do konca, ampak ravno besna pa nisem bila.


"Unbowed. Unbent. Unbroken." = "Neupognjeni. Neuklonjeni. Nezlomljivi."
Knjiga po kateri največkrat posegaš

To so knjige Sophie Kinselle. Lahkotne zgodbe, ki me vedno nasmejijo. Idealne so za poletno branje, ali za preskok, ko beremo kako zgodbo s težko tematiko. 


"A Lannister always pays his debt" = "Lannister vedno plača svoj dolg."
"Hear me Roar"= "Poslušajte moje rjovenje"
Knjiga za katero misliš, da zasluži več pozornosti

To sta knjigi Dolgi konec tedna in Usodne sanje. Meni sta obe zgodbi čudoviti, eni izmed lepših. Vendar bralci ne govorijo veliko o njih. Niso tako zelo priljubljene kot ostale zgodbe. Res je, da imamo različne okuse in tudi prav je tako. Ampak obe ti dve knjigi nosita ogromno sporočilo in v ospredje postavita žensko problematiko, ki je lahko prisotna v realnem svetu. Ravno zato menim, da si zaslužita več pozornosti.

2. del: Moja teorija


Kateri lik želiš, da zmaga v Igri Prestolov?

Jaz od samega začetka navijam za Jon Snowa in Daenerys Targaryen. Zato si želim, da zmagata onadva in držim pesti, da njima uspe. Po koncu sedme sezone mislim, da bosta vladala skupaj. Kateri ste gledali, veste kaj mislim.


Kateri lik bo po tvojem mišljenju umrl in kateri preživel do konca?

Izredno moteča sta mi bila Lord Varys in Littlefinger. Littlefinger nas je že zapustil, zato si želim, da še Varys gre. Smrt bi si želela za Cersei, vendar vseeno mislim, da se bo nekako zmazala. Kdo bo naslednji umrl sploh ne razmišljam, ker sem vedno ostala šokirana in odprtih ust, ko je prišlo do tega... Ta serija resnično šokira gledalce. Vseeno pa mislim, da bosta preživela Jon in Daenerys, Starkovi dekleti Arya in Sansa, ter Tirion, Jamie, Cersei in Bron. Mislim da so na varnem še Jorah, Sam in Brienne. Vendar bomo lahko spet šokirani...

3. del: Moja Igra prestola


Ali bi ti preživela ali umrla v igri prestola?

Želela bi si preživeti😊 Verjetno bi umrla. V takem krutem svetu kot je Zahodnje sigurno ne bi preživela. Sem preveč strahopetna in v živo ne morem videti krvi. Na ekranu je nekaj čisto drugega kot v živo. Tudi ne bi se znala boriti in dvomim, da bi znala vihteti meč tako kot Arya in Brienne.😊


Katera je tvoja hiša?

Že zgoraj sem povedala, da od samega začetka navijam za Jona in Daenerys. Bila sem za Hišo Stark in še vedno sem. Vendar sem sedaj, ko smo izvedeli Jonovo poreklo, tudi za hišo Targaryen. Poleg teh dveh mi je tretji najljubši lik Arya Stark. In seveda Starkovi volkci. 😊


Ali ste gledali serijo Igre prestola? Kaj pa prebrali knjige? Nad katero ste bolj navdušeni?
Zima prihaja! Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar