četrtek, 28. december 2017

#SecretSantaGoesPostal


Mesec december je čas za izmenjavo daril. Poteka ogromno akcij in izmenjav tako imenovanih Secret Santa. Tudi na Litsyju je potekala mednarodna izmenjava knjig z imenom #SecretSantaGoesPostal. Prijavili smo se v novembru in imeli do začetka decembra čas, da pošljemo svoj paket. Navodila so bila, da pošlješ 3 do 4 knjige (rabljene ali nove) plus dodatke, ki so povezane s knjigami, božičnimi prazniki ali karkoli drugega (izbereš si lahko sam). Zraven si dodal povezave svojih profilov, da je tvoj Božiček lahko videl katere knjige si že prebral in katere si želiš prebrati. Na email si dobil podatke o svojem obdarovancu (match, so ga poimenovali). Nato se začne zasledovanje (stalking). Osebo zasleduješ na Litsy profilu (in ostalih, če je podal povezave). Tako izveš kaj ima rad/a, katere knjige si želi prebrati in jih še nima doma...in podobno. Medtem tudi sam objavljaš in posodabljaš svoj profil, da tudi tvoj izbranec vidi tvoje objave. Lahko zapišeš kakšno svojo lastnost ali navado, kaj imaš rad in česa ne maraš, da je tvojemu božičku lažje izbrati darilo za tebe. 
Preden paket pošlješ, objaviš sliko na Litsy in dodaš hashtag #SecretSantaGoesPostal in #WinterSolsticeBookExchange. Enako narediš, ko prejmeš svoj paket in nato ponovno, ko ga odpreš. Paket smo lahko odprli 21. decembra in potem vsi na isti dan objavili slike svojih daril na Litsy. Ker je december čas izmenjave daril in božičnih voščil, vmes so prazniki, in zimske razmere na cestah... No vsi niso dobili pravočasno svojega paketa. Nekateri so se tudi bali, da svojega paketa ne bodo dobili. Tudi moj paket na Sever Evrope je zamujal in dostava knjig, ki sem jih naročila za svojo obdarovanko. Jaz sem ji seveda to sporočila, zato je presenečenje o ugibanju kdo sem, splavalo po vodi. Ampak pomembnejše je bilo, da je vedela, da je paket na poti... Kaj mislite vi?


Jaz sem svoj paket prejela iz Nemčije en teden pred rokom. Cel teden sem ga opazovala in ugibala kaj je notri. Moj dragi me je že hecal, naj ga odprem, če sem tako "firbčna". 😊No končno je prišel dan in sem ga odprla s sestrino pomočjo. Ona ima zaslugo za te čudovite fotografije. 
Na zgornji sliki vidite kako lepo je bilo vse zloženo in zavito. Veselje se je pokazalo takoj, ko sem odprla škatlo.


Sladkarije niso bile zavite. Notri je bilo 6 božičnih čokoladnih lizik (ena manjka, ker se ji sestra ni mogla upreti😆). Seveda sem na koncu tudi jaz poizkusila eno in bila je odlična. Čokolada je najina šibka točka in mislim, da nisva edini.😊 V paketu je bil tudi čokoladni božiček, ki ima okoli pasu zavezan zvonček, ki zvoni. Zelo ljubko! Bile so tri različne vrste piškotov. Butter Spekulatius (levo) so navadni keksi v obliki možev ali božičkov, nisem prepričana. Odlični so za namakanje v kavo, če imate to razvado😊 Aacbener Kraunterprinten-Konfekt (sredina) so piškoti v obliki kocke in vsebujejo drobce čokolade. Zelo slastni! Schokokranze pa so tanki okrogli piškoti pomočeni v čokolado in posuti z barvnimi mrvicami. Tudi ti so odlični. Decembra se kalorije ne štejejo😋


V paketu so bile tri magnetne knjižne kazalke z zimsko in božično tematiko. Meni so čudovite in jih že uporabljam pri branju. Dobila sem losjon za telo Balea, ki ga še nisem uporabila, čakam da mi zmanjka ostalih. Diši pa po sadju (spominja me na češnje). Svečka je v obliki smreke in je idealna za trenutni božično novoletni čas. Lahko ste jo že videli na mojih fotografijah na Instagramu😉 Zelo presenetil me je grelnik za roke. Je napolnjen z prozornim gelom in spravljen v volneno rdeče bel etui. Zadeve sicer ne poznam in nisem ga še imela, ga bom pa z veseljem poizkusila. Priložena je bila zlata voščilnica z lepimi željami in voščilom za praznike. Res lepo.


Na koncu pa tisto kar vas najbolj zanima, knjige. V paketu so bile štiri knjige, ki jih še nisem prebrala. Tri so na mojem TBR-ju, eno pa je naključno izbrala zame. Vse so mehke vezave.
House of Night- The Beginning vsebuje dve knjigi Marked in Betrayed, ki sta prvi knjigi v zbirki Hiša noči pisateljice P.C. Cast in Kristin Cast. Gre za fantazijsko vampirsko zbirko. Komaj čakam, da jo preberem, saj najraje berem fantazijske zgodbe. Pri nas sta prevedeni vsaka posebej Zaznamovana in Izdana.
The Bookshop on the Corner pisateljice Jenny Colgan je že nekaj časa na TBR-ju. Gre za sodobni roman. Jenny piše zabavne zgodbe, ki te nasmejijo, tale pa je še postavljena v knjigarno, zato menim, da bo super branje. Se jo že veselim.
The Edge of Never je pri nas prevedena kot Nikoli tvoja. S pisateljico sem že sodelovala in prebrala njeno knjigo Pesem kresnic, ki je odlična.
Pride And Prejudice And Mistletoe je najnovejša knjiga Melisse de la Cruz. Gre za retelling Prevzetnost in Pristranost v modernejši izvedbi in za mlajše bralce. Prebrala sem veliko pozitivnih kritih, zato sem si jo želela prebrati. Pa tudi naslovnica mi je lepa. 

Z vsemi izdelki in darili sem zadovoljna. Najbolj sem se razveselila knjig, ker jih res še nisem prebrala in bom v branju zelo uživala. Se pa že veselim naslednje knjižne izmenjave. Ti paketi me vedno razveselijo. 


Za konec vam še pokažem kaj sem kupila za svojo izbranko. Moj paket je potoval na mrzlo Finsko, kjer imajo trenutno ogromno snega. Lahko bi ga malo poslali še k nam😊 Šalo na stran in poglejte moj izbor daril. Dve knjigi sta na njenem TBR-ju, ena pa je po mojem izboru, sama jih še nisem brala.
-Miss Peregrine's Home For Peculiar Children (Ransom Riggs) fantazijski roman
-Shadows of Sherlock Holmes, kriminalne zgodbe detektiva Sherlocka Holmsa
-Listen To the Mockingbird (Penny Rudolph), zgodovinski kriminalni misterij 
-božična svečka z vonjem vanilje in cimeta
-3 knjižne kazalke pobarvanke z zimsko in božično tematiko
-mini beležka in navadni svinčnik
-Labela z okusom čokolade
-bleščeče zvezdice, božični okras za smrekico 
-obesek za ključe jelenček Rudolf
-Kinder čokolada
-2x kapučino z okusom čokolade
-2x zimski čaj
-božična sladkorna palčka lizika





Ste tudi vi sodelovali v kakšni izmenjavi daril v decembru? Kako se vam je zdelo?
Veseli December, Knjigoljubka Maja

2 komentarja: