četrtek, 29. marec 2018

Release Blitz: COME A LITTLE CLOSER by KIM KARR


Title (Naslov): Come A Little Closer
Author (Avtor): Kim Karr
Genre (Kategorija): Contemporary Romance (sodobna romantika)

Release day: March 28, 2018 (28. marec 2018)



BLURB (OPIS)


I haven’t always been this bad…

Up until recently, I was the kind of girl who wore white cotton panties and bent at the knees rather than the waist.

Pomp and circumstance changed all that.
Jaxson Cassidy was my first taste of bad, and I liked it more than I should have. Just not in the way I was meant to. I couldn’t help myself though. I found him irresistible. That sexy grin, those skilled fingers, and that dirty, dirty mouth were a lethal combination.

I wasn’t supposed to want him. I wasn’t supposed to let him put his hands on me. I wasn’t supposed to do a lot of things…but I did.

He wants to keep me close.
I should push him away.

He says he can help me.
I’m not so sure.

For some reason, he thinks there’s good left in me.
What if he’s wrong?

Everyone knows a good boy can’t turn a bad girl around.
Everyone knows it’s always the other way.
Everyone…except him.


Nisem bila vedno tako slaba...
Še nedavno sem bila dekle, ki je nosila bele bombažne hlačke in raje pokleknila na kolena kot na pas.

Razkošje in okoliščine so to spremenile.
Jaxson Cassidy je bil moj prvi okus slabega in imela sem ga raje kot bi ga morala imeti. Samo ne tako kot sem mislila. Ampak nisem si mogla pomagati. Bil je neobvladljiv. Ta seksi nasmeh, ti izurjeni prsti in ta poredna, poredna usta so bili smrtonosna kombinacija.

Nisem si ga smela želeti. Nisem smela dopustiti, da položi svoje roke name. Nisem smela dopustiti veliko stvari...ampak sem.

Želel si me je obdržati blizu.
Morala bi ga potisniti stran.

Rekel je, da mi lahko pomaga.
Nisem prepričana.

Iz nekega razloga misli, da je v meni nekaj dobrega.
Kaj če se moti?

Vsi vedo, da dober fant ne more spremeniti slabega dekleta.
Vsi vedo, da je po navadi obratno.
Vsi...razen on.


ADD TO GOODREADS (s klikom na napis, lahko knjigo dodaš na svoj Goodreads)

TEASERS (CITATI)



PURCHASE LINKS (KNJIGO LAHKO KUPITE TUKAJ)


$2.99 for a limited time

Amazon US
Amazon UK
Amazon CA
Amazon AU

Free in Kindle Unlimited!



AUTHOR (AVTOR)

Reader * Chocolate Lover * Writer * Coffee Lover * Romantic * Beach Lover * Yoga Beginner

Bralka * Ljubiteljica čokolade * Pisateljica * Romantična * Ljubiteljica plaže * Začetnica joge

KIM KARR is a New York Times and USA Today bestselling author of eighteen novels. Best known for writing sexy contemporary love stories, she enjoys bringing flawed characters to life.
Her romances are raw, real, and explosive.
Her characters will make you laugh, make you cry, make you feel.
And her happily-ever-afters are always swoon worthy.
From the brooding rock star to the arrogant millionaire. From the witty damsel-in-distress to the sassy high-powered business woman. No two storylines are ever alike.
Get ready to fall in love.

KIM KARR je najbolj prodajana pisateljica, ki je napisala osemnajst romanov. Poznana je po seksi sodobnih ljubezenskih zgodbah. Uživa, ko prikaže svoje like z resničnimi problemi.
Njene romance so surove, realne in eksplozivne.
Njeni liki vas bodo nasmejali, spravili v jok, vas pripravili, da jih boste čutili.
Njen "srečno za vedno" je vreden omedlevice.
Od rock zveznikov do arogantnih milijonarjev. Od mladega dekleta v stiski do vplivnih poslovnih žensk. Niti dve zgodbi si nista podobni.
Pripravite se, da se zaljubite.

Connect with Kim (Kim lahko spremljate na njenih spletnih straneh): 
FACEBOOK    TWITTER    BOOKBUB    GOODREADS    NEWSLETTER    INSTAGRAM


The cover is gorgeous. Naslovnica je čudovita.
Enjoy reading, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar